vrijdag 10 mei 2013

Cute!

Heb je de vilten strikken in mijn vorige post gezien? 

Ja, de blauwe en lichtblauwe strikken, zijn ze niet schattig? Ik vind ze top... En dat bracht me pas op een idee. Ergens moest ik nog een zak viltresten hebben liggen. Na wat gezoek ik mijn hobbydozen, kwam ik de zak tegen. Ooit eens voor €3,95 gekocht, maar bijna niets mee gedaan.



Did you see the felt bows in my last post?

Yes, the big blue and light blue ones, don't you think they are lovely? Well, I think they are... Somewhere there had to be a bag with felt rest, after a search in my hobby boxes I found the bag. I bought some day a while ago for €3,95, but didn´t do a lot with it.




Die moet ik toch na kunnen maken dacht ik... Wat extra spullen erbij gepakt, schaar, naald en draad, spelden.

I thought: 'Those bows aren´t hard to duplicate, are they?'. So I grabbed some extra stuff, scissors, needle and thread, pins. 



Het ging reuze handig en snel... en voor ik het wist had ik een halve keukentafel vol met strikjes liggen. Wat een leuk en schattig gezicht! De twee die ik gekocht had liggen er ook tussen.

It went very fast and handy... and before I knew it I had half of my kitchentable full of little bows. How lovely and cute they are! The two bows I bought are among them.




Nu heb ik al een idee waarvoor ik er een aantal nodig zal hebben, daar binnenkort meer over. Maar dan hou ik er nog een heleboel over. Niet getreurd bij het opruimen van mijn schoudertas kwam al een oplossing voorbij. Een haarspeldje. Nog een lijmpistool erbij en ik kon al weer verder.

Some of the bows I'll use in a new project, soon more about that. But then I will still have a lot of them over. But by decluttering my shoulder-bag I found a solution, a hair-clip I still had to grab my hot-glue gun and I could go on.


Na het te hebben vastgelijmd kon ik niet wachten om het uit te proberen...

After I had glued it on, I couldn't wait to try it on...



In deze neutrale kleur (grijs) durf ik het nog wel te dragen, maar al die felle kleurtjes zijn net iets teveel van het goede, die krijgen nog een andere bestemming... Zesentwintig en nog gek op haarspeldjes met strikjes, als ze maar niet te fel gekleurd zijn. Zo schattig dat ze zijn!

Because of the neutral color of this bow I dare to wear it, but those bright colored ones will get another destination... Twenty-six and still in love with hairclips with little bows, they are so cute!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten