dinsdag 25 juni 2013

Flowers

We hebben een aantal prachtig bloeiende bloemen in de tuin staan... Die moest ik gewoon even op de foto zetten. Ze zijn zo mooi, ik ben dol op ze... ♥

We have got some very nice flowers in our garden... I had to make some pictures of them. They ar so lovely, I fell totally in love with them... ♥



Een prachtige vingerhoedskruid (digitalis), ooit eens wat zaadjes bij mijn ouders meegenomen, nu staat deze prachtbloem ook in mijn tuin. En het is een ongelooflijk leuk gezicht om hommels en bijen van de enen naar de andere kelk te zien vliegen. ♥

I love this foxglove (digitalis), a few years ago I took some seeds by my parents and now I've got this beautiful flower myself. It's lovely to see how the hummingbirds and bees fly from calyx to calyx. ♥

Deze lis (iris) staat ook al zo mooi in bloei sinds deze week. Ik had een zakje irisbolletjes meegenomen bij Intratuin toen ik daar een paar maanden geleden aan het winkelen was. Ergens in maart (ik denk begin maart) heb ik er toen een aantal gepoot, waarvan deze nu als eerste zo prachtig bloeit. ♥

This lovely iris is in bloom since this week, I bought a bag of bulbs at Intratuin when I was shopping there a few months ago. Somewhere in March, I guess it was the beginning of March, I've planted them, this is the first flower. ♥



Deze prachtige vlinderlavendel (lavendula stoechas) bloeit eigenlijk al sinds ik ze half maart gepoot heb ik de tuin, prachtig gezicht en ze ruiken nog heerlijk ook! En niet alleen ik ben er dol op, ook de hommels en bijen komen graag op deze beauty af. ♥

This beautiful lavender is giving us flowers since I've planted it in half March in our garden, they look stunning and smell marvelous! And I'm not the only one who's fan of this lavender, a lot of bees and hummingbirds are coming to this beauty. ♥

Op alle bovenstaande foto's zijn prachtige regendruppels te zien, het regende behoorlijk toen ik de foto's wilde maken, tussen de buien door deze beauty's toch mooi op de foto kunnen zetten. 

You can see raindrops on all of these pictures, it was raining all day when I wanted to make them. Between the rain I've made these lovely pictures. ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten