zaterdag 22 juni 2013

♥ Lovely present ♥

Ja, daar staat ie, netjes opgeborgen mijn naaimachine... En onder de arm zie je inderdaad een deel van het gestarte project voor mijn vriendinnetje, samen met het voetpendaal van de naaimachine. De foto laat het niet zo heel goed zien, maar hier zijn ze al gestreken, de vlaggetjes bedoel ik... 



Yes, there it is, my sewingmachine... And under the arm you can see a bit of the started project for my friend. I did iron the flags already, just after turning them inside out.

Op onderstaande foto zijn ze een heel stuk beter zichtbaar. Allemaal stapeltjes dezelfde vlaggetjes. Aan de ene zijde kregen ze een vlindermotief (niet zichtbaar op deze foto), en aan de andere zijde blauw-gestipt, groen-geblokt of rood-gestreept... Was meteen verliefd!



The above picture shows my little flags, piles with the same flags... At one side they all have a butterfly-motive (not visible at above picture), and at the other side they were spotted-blue, blocked-green or striped-red... Love them! 

En toen was ik al weer bijna klaar... Toen kwam het deel van alle vlaggetjes aan een lijn vastzetten. Daarvoor gebruikte ik biasband welke ik met een strijkijzer dubbel streek waarna alles vastgespeld werd en het laatste naaiwerk kon starten. Vlak nadat ze klaar waren ben ik langs mijn vriendinnetje gegaan. Zij was verrast dat ik een presentje voor haar mee had genomen, maar kon het erg waarderen. Zij was er ook meteen helemaal verknocht aan! 


And then I was almost ready, I only had to sew the vlags to a line. So I used biasband which I ironed and pinned all the flags to the line. Then I could start with my last sewing-job. Just after they were finished I went to my friend. She was surprised that I made her a present, but she really liked it. She loves them too!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten