zaterdag 13 december 2014

Last weekend

Afgelopen weekend begon ik met het winterklaar maken van de tuin (ja, een beetje laat aangezien het al winter is...). De laatste drie dahlia's knipte ik af en kwamen in drie kleine vaasjes in de badkamer te staan, prachtig gezicht!


Preparing our garden for the winter (I know, it already started, I'm late), I cut of the last three dahlia's and put them in little vases in our bathroom...

's Avonds op de bank begon ik weer met een nieuwe voorraad pompons voor de Goedgemutste Breicampagne in 2015, 48 pompons wachten nu op een bijpassend mutsje dat ik aankomend jaar zal maken. Wellicht start ik dit jaar nog met breien van die mutsjes...


Last sunday I've made also a new start for the Goedegemutste Breicampagne 2015. 48 pompons are made, they are waiting for the little hats I'll make next year, or maybe I'll start again this year...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten